خبرگزاری کار ایران

ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ و سیستم گرمایشی برای تردد در محورهای آذربایجان غربی

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تردد در برخی محورهای آذربایجان غربی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش ایلنا ارسلان شکری امروز در ارومیه از بارش برف در برخی محورهای آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: تردد در برخی محورهای آذربایجان غربی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به محورهایی که اکنون شاهد بارش برف در آنها هستیم، تصریح کرد: اکنون بارش برف در محورهای شهرستان‌های تکاب، پیرانشهر و سردشت در حال بارش بوده و لازم است رانندگان احتیاط بیشتری کنند.

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تمام خودروهایی که در این محورها تردد می‌کنند ضروری‌ست، افزود: لازم است خودروهایی که قصد تردد در محورهای یاد شده را دارند، به زنجیرچرخ تجهیز شوند.

این مسئول با بیان اینکه اکنون تردد در محورهای استان امکان‌پذیر است، اعلام کرد: اداره کل راه و شهرسازی به کمک عوامل راهداری در جاده‌ها حضور دارد و در این خصوص گزارشی از مشکل در محورهای استان نداشته‌ایم.

شکری با بیان اینکه آذربایجان غربی در منطقه کوهستانی واقع شده است و هر ساله شاهد بارش سنگین برف در محورهای این استان هستیم، افزود: به همراه داشتن زنجیرچرخ، سیستم گرمایشی مناسب و جیره غذایی خشک برای تردد در محورهای آذربایجان غربی در فصول سرد سال لازم است.

وی در ادامه به حضور 67 اکیپ راهداری در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: این تعداد اکیپ در محورهای استان حضور دارند و در اجرای طرح زمستانی به نحو شایسته‌ای نقش‌آفرینی می‌کنند.

کد خبر : ۳۴۵۳۶۶