خبرگزاری کار ایران

فرماندار ارومیه در همایش رسانه وانتخابات مطرح کرد

تعیین 413 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: برای برگزاری انتخابات 413 شعبه اخذ رای در شهرستان پیش‌بینی شده است که شش شعبه مخصوص اقلیت‌های دینی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ارومیه، عباس حسخانی ظهر امروز در همایش رسانه و انتخابات با اشاره به رعایت قوانین انتخاباتی توسط  کاندیداها افزود: مبنای کارهای اجرائی انجام شده توسط فرمانداری ارومیه بر مبنای شفافیت خواهد بود و اخبار انتخاباتی از طریق رسانه عمومی در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه تاکنون 27 نفر در این شهرستان تایید صلاحیت شده‌اند گفت: برای برگزاری انتخابات 413 شعبه اخذ رای در شهرستان ارومیه پیش‌بینی شده که شش شعبه مخصوص اقلیت‌های دینی است و در این باره لازم است که تعداد 9 هزار نفر نیروی اجرایی به‌کارگیری ‌شود.

وی تصریح کرد: بی‌شک انتخابات از مقولاتی است که تمامی دولت‌های امروزی حتی دولت‌های غیردموکراتیک برای مشروعیت‌بخشی به اعمال خود بدان توجه کنند.

حسنخانی افزود: اخبار انتخاباتی که توسط فرمانداری ارومیه منتشر خواهد شد، حد و حدود قانونی به طور کامل رعایت خواهد شد و در17بهمن اسامی کامل تائید صلاحیت‌شدگان کاندیدای مجلس را خدمت مردم عزیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزود:به علت اینکه در شهرستان ارومیه دارای 5منطقه شهرداری است به هر کاندیدای مجلس خبرگان و شورای اسلامی اجازه تاسیس یک ستاد انتخاباتی در هر منطقه شهرداری داده می‌شود.

حسن‌خانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در نظام مردم‌سالار زندگی می‌کنیم باید مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کرده و انتخاباتی سالم و پرشور با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شود.

کد خبر : ۳۴۲۶۱۳