خبرگزاری کار ایران

شب گذشته

گزارش تصویری از رفع انسداد محور مواصلاتی نقده – مهاباد و نجات مردم

فرماندار شهرستان نقده از تمامی دستگاهها و عواملی که جهت بازگشایی جاده نقده – مهاباد از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی، شهرداری محمدیار ، راهنمایی و رانندگی ، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نقده فرماندار شهرستان نقده و مسئولین شهرستانی شب با حضور در محور نقده مهاباد که بر اثر بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود از نزدیک در جریان عملیات امدادی و بازگشایی جاده قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اضافه می گردد : در جریان بسته شدن محور نقده – مهاباد دستگاههای ذیربط با تمام امکانات جهت بازگشایی جاده تلاش کرده و برای مسافران مانده در راه مواد غذایی و سوخت توزیع گردید و تعداد ۷۷۴ نفر از مسافران در مساجد محمدیار ، خانه معلم نقده ، خوابگاههای شبانه روزی هنرستان و پایگاههای امدادی هلال احمر اسکان یافتند .

شایان ذکر است : فرماندار شهرستان نقده از تمامی دستگاهها و عواملی که جهت بازگشایی جاده نقده – مهاباد از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی ، شهرداری محمدیار ، راهنمایی و رانندگی ، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی ، همکاری و مساعدت کردند مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام داشت . 

 

کد خبر : ۳۲۹۴۱۹