خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی:

واگذاری نهمین شهرک صنعتی آذربایجان غربی به شرکت خدماتی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۲۱

در راستای پیاده سازی نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی، شهرک صنعتی مهاباد به‌عنوان نهمین شهرک صنعتی به شرکت خدماتی واگذار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای پیاده سازی نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شهرک صنعتی مهاباد به‌عنوان نهمین شهرک صنعتی به شرکت خدماتی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صابر پرنیان با بیان این مطلب افزود: ۱۳ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی استان مشمول قانون واگذاری بودند که تاکنون ۱۲ شهرک و یک ناحیه صنعتی در اداره ثبت شهرستانهای مربوطه به ثبت رسیده‌اند.

وی اظهار داشت: از این تعداد نیز ۸ شهرک و یک ناحیه صنعتی به شرکت‌های خدماتی واگذار شده بود و ۴ شهرک نیز که در اداره ثبت شهرستان‌های مربوطه به ثبت رسیده بودند تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به شرکت‌های خدماتی واگذار می‌شوند.

پرنیان با اشاره به اینکه مراحل ثبتی ناحیه صنعتی کریم آباد و شماره ۱ ارومیه نیز در دست اقدام است، بیان کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت اول شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی شماره ۲ ارومیه، ماکو، قره ضیاءالدین، تکاب، نقده، بوکان و شاهیندژ در ۴ ماهه اول سال برگزار که صورتهای مالی سال ۹۲، بودجه پیشنهادی سال ۹۳ و تصویب هزینه‌های مشترک شهرک از جمله اهم مصوبات مجامع بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز