خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

محل هزینه‌کرد مالیات در جامعه شفاف‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۸۳

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با کارکنان اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی که به مناسبت هفته مالیات برگزار شد، گفت: محل هزینه کرد مالیات درجامعه باید شفاف سازی شود تا دیگر مردم پرداخت مالیات را به‌عنوان جریمه نگاه نکنند.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با کارکنان اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی که به مناسبت هفته مالیات برگزار شد، گفت: محل هزینه کرد مایات درجامعه باید شفاف سازی شود تا دیگر مردم پرداخت مالیات را بعنوان جریمه نگاه نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده ولایت فقیه درآذربایجان غربی با تاکید بر اطلاع‌رسانی در زمینه آثار و نمودهای پرداخت مالیات در بین مردم، اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده این آثار مثبت در سطح شهر‌ها، دیگر به مالیات به چشم جریمه نگاه نکرده و راحت‌تر به پرداخت آن اقدام خواهند کرد.

وی همچنین اهمیت و تاثیر ترویج نگرش دینی به موضوع مالیات در بین مردم را یادآور شد و افزود: قصد قربت هنگام پرداخت مالیات باید مانند مالیات‌های مرسوم دینی مثل خمس و زکات وجود داشته باشد.

قریشی با اشاره به عام‌المنفعه بودن زیرساخت‌هایی که از محل هزینه کرد مالیات ایجاد می‌شود، گفت: این امر می‌تواند در ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مالیات در جامعه موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استفاده از آیات و روایات در جهت جلب رضایت مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه ماموران مالیاتی در راس تعامل مستقیم با مردم قرار دارند، باید ‌‌نهایت دقت را در نحوه برخورد خوب و شایسته با آن‌‌ها داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز