خبرگزاری کار ایران

بانک سینا با طرح آفتاب «وام قرض‌الحسنه» بدون کارمزد می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۷۳

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان غربی گفت: در «طرح آفتاب» بانک سینا تسهیلات قرض‌الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس حیدری در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: بانک سینا با بررسی‌ها و نیاز‌سنجی‌ انجام شده توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار بانک، محصولات خوبی را برای بهره‌مندی مشتریان عرضه کرد که تسهیلات قرض‌الحسنه طرح آفتاب به عنوان یک محصول منحصر به فرد و پر استقبال، یکی از آن‌ها است. 

وی با اعلام اینکه میزان کارمزد و سود این تسهیلات صفر درصد است، ادامه داد:تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات که بر‌اساس ضریبی از میانگین معدل موجودی است، به منظور بهره‌مندی خود و یا پرداخت تسهیلات به کارکنان و پرسنل خود استفاده کنند. 

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: افراد می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار‌ ریال نسبت به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز اقدام کنند و از طریق سپرده‌گذاری به مدت یک تا ۱۲ ماه، حداکثر سه میلیارد ریال بر اساس معدل سپرده‌گذاری، تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد دریافت کنند و طی ۶ تا ۴۸ ماه نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند. 

وی افزود: یکی از مزیت‌های مهم این تسهیلات امکان انتقال امتیاز تسهیلات است، به نحوی که اشخاص حقیقی می‌توانند امتیاز وام را به پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر و برادر خود واگذار کنند. 

حیدری ادامه داد: اشخاص و شرکت‌های حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را، به پرسنل زیر مجموعه خود منتقل کنند. 

حیدری با بیان اینکه ژی ۱۰ماهه گذشته سالجاری  تاکنون ۵۷۶ میلیارد ریال  تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در استان توسط بانک سینا پرداخت شده است‌

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بانک سینا ۱۸۱میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در قالب تبصره ۱۸ به مددحویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز