خبرگزاری کار ایران

رسانه های آذربایجان غربی لبریز از امید شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۰۶

همه در رویداد جام رسانه‌ای امید گرد هم آمدند تا در یک اتفاق و فضای مشترک، شرکت هایی را معرفی کنند که با وجود گمنام بودن کارهای بزرگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیاهویی در سالن برپاست، هر گروه در سمتی مشغول به کاری است. 

شخصی مصاحبه می کند و شخصی خبر می نویسد،  دیگری عکس می گیرد و هم گروهی دیگر در حال تهیه مستند است.

همه در رویداد جام رسانه‌ای امید گرد هم آمدند تا در یک اتفاق و فضای مشترک، شرکت هایی را معرفی کنند که با وجود گمنام بودن کارهای بزرگی می‌کنند.

شرکت‌هایی که حرف مشترک‌شان درخواست حمایت از سوی مسوولین است تا بتوانند اقدامات بزرگی را بیش از این داشته باشند. 

حمایت‌هایی که می تواند موجب توسعه اشتغال تا توسعه تولید و اقتصاد توسط این شرکت های دانش بنیان شود.

شرکت هایی کوچک و متوسط که با تکیه بر فن آوری، نو آوری، دانش و خلاقیت نقش به سزایی در زمینه های فناوری زیست محیطی،  مکانیک، کشاورزی، بیو فناوری، فناوری نانو و دیگر فناوری‌های در حال ظهور هستند.

این رویداد رسانه از یک هفته قبل با بازدید خبرنگاران از مجتمع تولیدی شهید خیراللهی آغاز و پس از بازدید از شرکت اروم تریلر به ایستگاه پایانی خود رسید.

مجتمع تولیدی شهید خیراللهی  نخستین مجتمع تولید محصولات بتن پلیمری کشور است که با چهار محصول تولیدی در ارومیه به بهره‌برداری رسیده است.

این مجتمع با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با اشتغال اشتغال‌زایی ۱۴۰ نفر به بهره‌برداری رسیده که عمده محصولات تولیدی این مجتمع بتن پلیمری، لوله پلیمری سلول‌های پلیمری و میلگردهای پلیمری یا اِف آر پی در صنعت ساختمان و شبکه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب کاربرد دارند است.

بتن پلیمری (PC) یکی از انواع بتن است که همانند سایر بتن‌ها در ساخت بسیاری از سازه‌ها استفاده می‌شود، این بتن از مخلوط سنگ‌دانه‌ها و پلیمر به‌عنوان چسبنده تشکیل شده و کاربردهای فراوانی دارد.

بتن‌های پلیمری دارای مقاومت بالاتر و بیشتر در برابر مواد شیمیایی و خورنده‌ها، جذب آب کمتر و پایداری بالاتر در مقابل پدیده یخ‌زدگی – ذوب نسبت به بتن سیمان پرتلند رایج است.

شرکت تولیدی اروم تریلر مقصد دوم خبرنگاران شرکت کننده در جام رسانه ای امید است این شرکت که در حال حاضر با ۶۰۰ نیروی کار  مشغول تولید انواع تریلر یخچالی و LPG و کمپرسی چادری است که سالانه بیش از ۵ هزار دستگاه تولید دارد و تولیدات خود را به کشور های افغانستان، پاکستان، کشورهای عربی، ترکیه، روسیه صادر می‌کند.

فاز دوم تولید محصولات این شرکت در حال راه اندازی است و در نیمه دوم سال آینده با اتمام این فاز، شرکت توانایی جذب ۶۰۰ نیروی کار را خواهد داشت.

مدیران دو شرکت تولید کننده در گفت و گو با خبرنگاران از مشکلات خود گفتند و خبرنگاران بنا به رسالت خود در انعکاس این اخبار تلاش کردند و اینک  نوبت مسوولین است که صداها را شنیده  و در راستای رفع مطالبات این شرکت های مهم و اثر بخش در پیشرفت کشور گامی بردارندـ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز