خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

راهداران آذربایجان غربی برای مقابله با شرایط جوی آمادگی کامل دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۵۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی کامل راهداران استان برای مقابله با شرایط جوی خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سطح استان و مناطق سردسیری  گفت: تمامی پرسنل راهداری استان در آماده باش کامل هستند.

دست نشان افزود: تمامی گشت های راهداری استان در محورهای مواصلاتی شهری و روستایی به منظور بررسی شرایط در جاده ها حضور دارند تا در صورت بروز مشکل سریعا وارد عمل شوند.

وی با اشاره به آغاز طرح سراسری زمستانی اضافه کرد: برای اجرای این طرح در استان، ٩٠٠ نفر راهدار و پشتیبان در قالب ٢٨ اکیپ و ٢٠ گشت راهداری برای اجرای طرح زمستانه در نظر گرفته شده است.

دست نشان افزود: همچنین ۴۱۰ دستگاه سبک، نیمه سبک و سنگین، نیز برای خدمات رسانی آماده شده است.

مدیر کل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان گفت: رانندگان برای سهولت تردد پیش از سفر با تلفن گویای ١۴١ مدیریت راه‌های استان که به صورت شبانه روزی پاسخگوی همشهریان است تماس گرفته و از وضعیت محور مورد نظر اطلاعات کامل را کسب کنید.

دست نشان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ خاطرنشان کرد: از هم‌استانی‌ ها درخواست می‌شود به هنگام رانندگی در روزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، لاستیک‌ها، سیستم گرمایشی و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز