خبرگزاری کار ایران

مجتمع صنعتی تولیدی شهید خیراللهی در ارومیه به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۱۷

مدیرعامل موسسه امین میزان اشتغالزایی در مجتمع صنعتی شهید خیراللهی ارومیه را ۱۴۰ نفر عنوان کرد و گفت: تمامی آنها از افراد بومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل پناهی در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ پروژه در سطح کشور توسط موسسه امین در دست اجراست گفت: از این تعداد ۷۵ پروژه مربوط به آذربایجان غربی است.

وی افزود: پروژه‌های مرزی شامل جاده‌های مرزی بازرگان، راژان و مارمیشو، دالامپر و کوه شهیدان، شبکه آبیاری در ۲۰ هزار هکتار، تونل، سد، ۹۸۲ کیلومتر راه مرزی، احداث سد سیلوه و سد زولا، یک‌هزار کیلومتر خطوط انتقال آب و ۲۲ هزار متر مربع ابنیه شبکه آبیاری و زهکشی دشت زنگنه از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: امروز نیز یک مجتمع صنعتی تولیدی محصولات بتن پلیمری و پلیمری در ارومیه با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شد که تولید سلول‌های بتن پلیمری برای مواد معدنی از جمله مس و تولید لوله های بتن پلیمری برای جمع آوری آب‌های سطحی شهرها توسط این واحد انجام خواهد شد.

مدیرعامل موسسه امین ادامه داد: همچنین تولید میلگردهای پلیمری و اف ای بی یا قطعات برای مدارس پیش ساخته در این واحد قابل تولید است.

پناهی گفت: میزان اشتغالزایی در مجتمع صنعتی شهید خیراللهی ۱۴۰ نفر بوده و همه آنها از افراد بومی مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: در جنوب استان نیز فاز دوم معدن طلای زره شوران توسط این موسسه اجرا می‌شود.

مدیرعامل موسسه امین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: در بخش محرومیت زدایی ۲۲ واحد مسکونی با همکاری بهزیستی برای معلولان اجرا شده و به اتمام رسیده و در تامین جهیزیه و خانه بهداشت و راه‌های مواصلاتی نیز اقداماتی صورت گرفته است.

وی در خاتمه با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه ها در استان اشتغال زایی پایدار صورت می گیرد تاکید کرد: اشتغال پایدار تضمین کننده  تامین امنیت در منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز