خبرگزاری کار ایران

همایش پیاده روی خانوادگی در ارومیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۲۱

دبیر هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ارومیه در روز جمعه ۲۸ مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، میلاد دبیری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه، همایش پیاده‌روی خانوادگی موجب ایجاد روحیه امید در جامعه می شود گفت: ششمین  همایش پیاده‌روی خانوادگی سالجاری همزمان با هفته تربیت بدنی در ارومیه برگزار می شود.

دبیر  هیات همگانی استان زمان برگزاری این همایش را جمعه این هفته( ۲۸ مهر ) اعلام کرد و گفت: این همایش از ساعت ۷ صبح از مسیر  پارک الغدیر به سمت خیابان دفاع مقدس  برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه قبل از شروع این همایش ایستگاه سلامت پارک الغدیر افتتاح خواهد شد گفت: این همایش از شبکه استانی آذربایجان غربی پخش زنده خواهد شد.

به گفته وی طی سال‌جاری ۵ همایش پیاده روی خانوادگی در ارومیه برگزار شده است و پیش بینی می شود۶۰ هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

دبیری ادامه داد: همچنین برای این همایش یک دستگاه خودروی ساینا، ۸۰ دستگاه دوچرخه، ۱۰۰ عدد سیم کارت همراه اول، لباس ورزشی و سفرهای زیارتی برای اهدا به شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که در پایان برنامه از طریق قرعه کشی به شرکت کنندگان اهداء می شود.

دبیری، در ادامه با بیان اینکه ورزش و از جمله پیاده روی باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد شد، گفت: پیاده روی منظم و اصولی می تواند به سلامت جسمانی، روحی و روانی افراد جامعه کمک کند و تاثیرات مثبت زیادی روی زندگی افراد داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز