خبرگزاری کار ایران

جهت روان‌سازی ترافیک شهر ارومیه؛

کلنگ زیر گذر شورا_شهید بهشتی به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۵۲

جهت روان سازی ترافیک شهری ارومیه کلنگ زیر گذر شورا_شهید بهشتی با اعتبار ۸۹۰ میلیارد ریال امروز زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کلنگ احداث زیر گذر شورا_شهید بهشتی ارومیه امروز با حضور شهردار ارومیه واعضای شورای اسلامی ارومیه به زمین زده شد.

حسین مهدیزاده شهردار ارومیه در این مراسم با بیان اینکه هزینه مالی این پروژه ۸۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت:این پروژه تا ۶ ماه آینده برای بهره برداری کامل آماده خواهد شد.

مهدیزاده طول این زیر گذر را ۳۴۰ متر و عرض آن را ۱۸ متر عنوان کرد و گفت: مساحت عرشه این زیر گذر یک هزار و ۸۰ متر و آرماتور مورد نیاز آن ۷۰۰ تن است.

وی عنوان کرد: این طرح از  سلسه اقدامات روان سازی ترافیک شهر ارومیه است که با مطالعات چند ماهه و الزام بر حفظ بافت خیابان دانشکده ارومیه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه موسسه عاشورا پیمانکاری این پروژه را بر عهده دارد گفت: با توجه به موقعیت شهری پروژه پیمانمار تعهد کرده تا این پروژه را  در ۶ ماه کاری آماده بهره برداری کند.

شهردار ارومیه تصریح کرد: با توجه با بازگشایی مدارس امروز این پروژه کلنگ زنی شد تا والدین با توجه به مسدود بودن این مسیر مسیرهای جایگزین برای تردد دانش آموزان انتخاب کنند.

مهدیزاده همچنین وعده بهره برداری از زیر گذر المهدی ارومیه را تا ۱۵ مهر ماه داد و گفت: با بهره برداری از این زیر گذر حجم بسیار زیادی از ترافیک بزرگراه خاتم الانبیا کاسته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز