خبرگزاری کار ایران

استاد فدراسیون جهانی شطرنج قهرمان جام چی چست ارومیه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۶۳

رئیس هیات شطرنج آذربایجان‌غربی گفت: نیما حسین زاده استاد فدراسیون جهانی، مقام نخست مسابقات آزاد کشوری جام چی چست در ارومیه را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، لیلا خوش‌نیت بیان کرد: در این رقابت‌ها که در ۱۱ دور و به روش سوییسی طی ۲ روز گذشته در سالن شطرنج ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، عرشیا علاقمند از میاندوآب در رده دوم ایستاد و مهدی عدالت خواه از تبریز سوم شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها، ۱۸۲ بازیکن از استان‌های تهران، خوزستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی حضور داشتند، اضافه کرد: به نفرات برتر این مسابقات در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی اظهار کرد: در این رقابت ها همچنین نفرات برتر بخش های مختلف نیز مشخص شد که طبق نتایج اعلامی، عنوان برتر ریتینگ زیر ۱۹۰۰ به بهروز شکیبا از ارومیه رسید، منصور شایگان از ارومیه نفر برتر ریتینگ زیر ۱۷۵۰ شد، امیرحسین نقی زاده از ارومیه در ریتینگ زیر ۱۶۰۰ رتبه برتر را کسب کرد و کیانا عثمانی از سیلوانا رتبه نخست ریتینگ زیر ۱۴۵۰ را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات شطرنج آذربایجان غربی با بیان اینکه مصطفی لزومی از تهران نفر نخست پیشکسوتان بالای ۵۰ سال این مسابقات را کسب کرد، ادامه داد: در بخش بانوان نیز نسیم فیضی زاد از بوکان، اول شد.

خوش نیت گفت: پایار شمسی از بوکان، آیدین دمیا از ارومیه، علی زینالی از سهند آذربایجان شرقی، پارسا محمدرضاپور از ارومیه، آراز شیرعلی زاده از ارومیه و کیاراد نوروزی آذر از ارومیه به ترتیب رتبه های برتر سنین زیر ۱۸، ۱۶، ۱۴، ۱۲، ۱۰ و هشت را در بخش پسران به دست آوردند.

وی افزود: در بخش دختران این رقابت ها هم آرمیتا مجیدی از سیلوانا، ملیسا محمدزاده از ارومیه، کارینا عثمانی از سیلوانا، عسل علی‌محمدی از ارومیه، آیلا بارانی از بناب و مهدا عسکرپور از ارومیه مقام های برتر سنین زیر ۱۸، ۱۶، ۱۴، ۱۲، ۱۰ و هشت را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: از نکات قابل توجه این مسابقات می توان به حضور پرشور و قدرت‌نمایی بازیکنان رده های سنی به‌ویژه عرشیا علاقمند اشاره کرد که با پیروزی‌ مقابل اساتید شماره یک و ۲ جدول و کسب مقام نایب قهرمانی، شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز