خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری فیلم کوتاه "مو" در ارومیه به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۱۴

فیلمبرداری فیلم کوتاه «مو» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «بهنام درویش‌پور» در انجمن سینمای جوان ارومیه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، فیلمبرداری فیلم کوتاه «مو» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «بهنام درویش‌پور» در انجمن سینمای جوان ارومیه به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: «با اتفاقات روزمره در یک مجتمع مسکونی، سوءتفاهمی پیش می‌آید که پرده از یک راز برمیدارد».

مهدیه ظفرمند، فروغ کنعانی، حبیب فرهمند، سامان حسن‌زاده، محمدرئوف حسین‌زاده و روسا اسماعیل‌وند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل «مو» عبارتند از:

دستیار کارگردان: مریم صمدی، مدیر فیلمبرداری: فریدون طالبی، منشی صحنه: نگین بهادر، صدابردار: بهرام پرهوده، دستیاران تصویر: سارو حیدری، محمد پورجعفر و فرزاد فتحی‌زاده، طراح صحنه و لباس: بهنام درویش‌پور، دستیار صحنه: مهراب امان‌پور، گریم: آیسان محمدی، عکاس: یوسف یوسفی، امور فنی : مهراب امان‌پور، تدارکات: افشین قوچوزاده، مدیرتولید: سروناز صمدی، مجری طرح: احسان مهدیان

سازندگان فیلم در تلاش هستند فیلم را برای نمایش در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی آماده کنند.

بهنام درویش‌پور از سال 1390 وارد عرصه فیلمسازی شده و تا پیش از این 3 فیلم کوتاه «آوازی دیگر»، «اتاق امیر» و «ژیوار» را در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز