خبرگزاری کار ایران

راه اندازی قطار مسافری تهران-تبریز،بندرشرفخانه ،سلماس

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۵۷۷

مدیرکل راه ٱهن منطقه ٱذربایجان از راه اندازی قطار مسافری تهران، تبریز،بندر شرفخانه و سلماس و برعکس خبرداد.

محمد رضا قربانی در گفت و گو با خبرنگار  ایلنا، بیان کرد: درراستای خدمت رسانی به هموطنان عزیزقطار مسافری تهران -تبریز -بندر شرفخانه وسلماس وبالعکس با ظرفیت یکصد وبیست نفر در هر رام  راه اندازی شد.

قربانی افزود: این قطار بصورت سه روزدرهفته در روز های شنبه،دوشنبه وچهارشنبه ساعت۱۰ /۲۰ ازتهران حرکت وبعد از ورود به تبریزدر روزهای (یکشنبه،سه شنبه،پنجشنبه) به بندر شرفخانه وسلماس اعزام می شود.

وی دررابطه با  زمان حرکت این قطار ازتبریز به بندر شرفخانه وسلماس  وبالعکس گفت:این قطار، روزهای یکشنبه،سه شنبه وپنجشنبه  هرهفته راس ساعت هشت وچهل وپنج دقیقه صبح از تبریز به سمت سلماس حرکت ودر ساعت ۴۵/ ۱۳همان روز از سلماس مراجعت  وبعد از ورود به تبریز درساعت ۳۰ /۱۷ همانروز به تهران اعزام می‌شود.

مدیرکل راه ٱهن منطقه ٱذربایجان از توقف  ومسافرگیری این قطار در ایستگاه های مسیر تبریز-سلماس خبر داد وتاکید کرد در راستای بهره مندی هموطنان عزیز از امکانات  تفریحی بندر شرفخانه ،این قطار در ایستگاههای مسیر تبریز -سلماس از جمله بندر شرفخانه توقف خواهد داشت ونسبت به جابجایی هموطنان مسافر به بندر شرفخانه اقدام می کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز