خبرگزاری کار ایران

بازرس کانون کارگران بازنشسته تبریز:

توجه به معیشت کارگران بازنشسته یک اصل است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۴۸

نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات کارگران بازنشسته تبریز با حضور بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز برگزار شد.

بازرس کانون کارگران بازنشسته تبریز بر راه اندازی تعاونی‌های مسکن و مصرف و صندوق‌های قرض الحسنه در داخل کانون‌های بازنشستگان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رسول زارع‌نژاد یکی از بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات کارگران بازنشسته تبریز با اشاره به این‌که بیش از ۷۳ هزار کارگر بازنشسته در استان آذربایجان شرقی وجود دارد، گفت: ضروری است به فکر ایجاد تعاونی‌های مسکن و مصرف و صندوق‌های قرض الحسنه در داخل کانون‌ها باشیم.
وی تصریح کرد: تحقق این امر موجب برخورداری اعضا از تسهیلات بیشتر و رفع نیازمندی‌های آنان و ارائه خدمات تفریحی و زیارتی و سیاحتی به کارگران بازنشسته خواهد بود، در حقیقت نیازمند عزم همگانی و همت جهادی در رفع رفع نیازهای معیشتی و رفاهی کارگران هستیم.
زارع‌نژاد با اشاره به اقدامات و تلاش‌های صورت گرته در جهت رفاه حال کارگران بازنسشته گفت: خوشبختانه در سال ۹۲ با همت و تلاش هیئت مدیره و بازرسان گروهی از اعضای کانون به مشهد مقدس اعزام شدند که این اقدام همچنان ادامه دارد.
زارع‌نژاد خواستار پاسخگویی مناسب از سوی نمایندگان بیمه آتیه سازان در شهرستان تبریز شد و افزود: شرایطی که بیمه آتیه سازان حافظ ایجاد کرده موجب شده تا جمعی از اعضای کانون برای اعتراض به کانون مراجعه کنند که تلاش داریم در جهت حل موضوعات و مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.
گفتنی است، نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات کارگران بازنشسته تبریز با حضور بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز