خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز دستورالعمل اجرایی استقرار سیستم مدیریت بحران را تدوین می‌کند

کد خبر : ۱۵۱۹۱۴

صاحبان کلیه اماکن مسکونی، اداری و تجاری که دارای جمعیت بالای ۲۵ نفر ساکن و یا در حال تردد هستند، می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.

ایلنا: مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: دستورالعمل اجرایی استقرار سیستم مدیریت بحران در اماکن مسکونی، تجاری و اداری توسط مدیریت بحران شهرداری تبریز تدوین خواهد شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " مسعود حسن‌نژاد " با اشاره به اهمیت حوادثو بلایای طبیعی، به خصوص در اماکن مسکونی، تجاری و اداری افزود: مدیریت بحران شهرداری تبریزبر این اساس در نظر دارد با مشارکت صاحبان این اماکن این طرح را اجرایی نماید.
مدیر بحران شهرداری تبریز با بیان اینکه صاحبان کلیه اماکن مسکونی، اداری و تجاری که دارای جمعیت بالای ۲۵ نفر ساکن و یا در حال تردد هستند، می‌توانند در این طرح شرکت نمایند، خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای تجاری می‌توانند با کسب توانمندی و آمادگی رویایی با حوادثاحتمالی، تا رسیدن نیروهای امدادی با انجام اقدامات مناسب از توسعه دامنه حادثه جلوگیری کرده و باعثشوند که کمترین خسارت جانی و مالی به افراد در معرض خطر تحمیل شود.
حسن‌نژاد با اشاره به مزایای این طرح گفت: استفاده از توانمندی مردم و شهروندان در جهت مقابله با حوادثمختلف، پیش بینی و استقرار امکانات مورد نیاز مدیریت بحران با همکاری متقابل شهرداری، مردم و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های ذی ربط در جهت توسعه آمادگی‌های لازم، توسعه مدیریت بحران محله محوری به عنوان یک اصل مهم در بحثمدیریت حوادثغیر مترقبه، تسریع در امداد و نجات و پاسخگویی به حوادثدر ساعات اولیه پس از حادثه، فرهنگ سازی در بین شهروندان در جهت ساختن شهری آماده در برابر حوادثو کاهش خسارات جانی و مالی حوادثو بلایای طبیعی از جمله مزایای این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز