خبرگزاری کار ایران

جوایز نفرات اول تا هشتم جشنواره عکس رضوی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۷

جوایز این جشنواره شامل بیست و پنج میلیون ریال برای نفر اول، ۲۰ میلیون ریال برای نفر دوم، پانزده میلیون ریال برای نفر سوم، دوازده میلیون ریال برای نفر چهارم، ده میلیون ریال برای نفر پنجم، هشت میلیون ریال برای نفر ششم، هفت میلیون ریال برای نفر هفتم و شش میلیون ریال برای نفر هشتم تعیین شده است.

ایلنا: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، جوایز نفرات اول تا هشتم جشنواره سراسری عکس رضوی را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر آرمند با اشاره به برگزاری چندین دوره متوالی این جشنواره در آذربایجان‌شرقی، گفت: آثاری که از عکاسان جشنوارهٔ عکس رضوی به یادگار مانده و در کتاب این جشنواره‌ عظیم فرهنگی و هنری به ثبت رسیده‌ است، نشان دهنده ظرفیت بالای هنری و ظهور استعدادهای ناشناخته‌ای است که در عرصه عکاسی آیینی به شکوفایی رسیده‌اند.
وی افزود: ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و برگزاری هفته‌های فرهنگ رضوی در اقصی نقاط ایران اسلامی موجب انسجام فرهنگی و هنری و تبادل اندیشه و تعامل هنری میان هنرمندان و اصحاب فرهنگ شده است.
آرمند با اشاره به جوایز جشنواره عکس رضوی در سال ۱۳۹۳ اظهار داشت: جوایز این جشنواره شامل بیست و پنج میلیون ریال برای نفر اول، ۲۰ میلیون ریال برای نفر دوم، پانزده میلیون ریال برای نفر سوم، دوازده میلیون ریال برای نفر چهارم، ده میلیون ریال برای نفر پنجم، هشت میلیون ریال برای نفر ششم، هفت میلیون ریال برای نفر هفتم و شش میلیون ریال برای نفر هشتم تعیین شده است.
وی همچنین از اجرای برنامه‌های جنبی همزمان با جشنواره خبر داد و گفت: برگزاری نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با حضور میهمانان و اساتید صاحب نظر، برگزاری نمایشگاه عکس سیر تحول توسعه حرم مطهر امام رضا(ع)، ‌ چاپ و رونمایی عکسهای برگزیده و آثاری که به نمایشگاه راه یافته، تجلیل از خادمان رضوی و برگزاری مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی صلوه خاصه امام رضا(ع) از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.
جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، ‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و دبیرخانه نمایندگی بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز