خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور؛

دستگاه کارگاه سیار عملیاتی در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران طراحی و ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۱

در طراحی و ساخت این دستگاه از بهترین استانداردهای روز دنیا استفاده شده و بکارگیری این مجموعه باعثکاهش محسوس زمان تعمیرات خطوط لوله، کاهش آلودگی محیط زیست، ارتقاء رضایتمندی پرسنل عملیاتی و کاهش آلودگی صوتی کارگاه شده است.

ایلنا: مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از طراحی و ساخت یک مجموعه عملیاتی به عنوان خودروی پیشرو عملیاتی چهار فصل برای بکارگیری در شرایط اضطراری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یداله بایبوردی، در جمع خبرنگاران گفت: با اتکاء به فن آوری مدرن و دانش بومی و به منظور به روز نمودن تجهیزات عملیاتی و ارتقاء کیفیت کار و سرعت عمل تعمیراتی، پرسنل عملیاتی منطقه ۸ توانستند با نیل به باور ملی یک دستگاه کارگاه سیار عملیاتی با امکان سرویس دهی به شش جوشکار بصورت همزمان، شامل کلیه تجهیزات مورد نیاز و امکانات اقامتی را برای اولین بار در کشور تولید و در امورات عملیاتی و تعمیراتی بهره برداری نمایند.
وی افزود: با در نظر گرفتن نیاز جامعه امروزی به انرژی پاک گاز طبیعی و نگرانی از قطعی آن در مناطق سردسیر و سرشاخه‌های مصرف که جنبه حیاتی برای مصرف کنندگان دارد، سرعت عمل در مواقع بحرانی و در نتیجه کاهش زمان تعمیرات احتمالی و راه اندازی مجدد خطوط لوله انتقال گاز از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. لذا بر آن شدیم همگام با استانداردهای روز دنیا، با به روز رسانی ماشین آلات و تجمیع تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز عملیات، بتوانیم راندمان کاری و سرعت عمل را در پروسه فعالیتهای تعمیراتی افزایش داده و ضریب اطمینان عملیات را بالا ببریم.
بایبوردی اظهار داشت: در طراحی و ساخت این دستگاه از بهترین استانداردهای روز دنیا استفاده شده و بکارگیری این مجموعه باعثکاهش محسوس زمان تعمیرات خطوط لوله، کاهش آلودگی محیط زیست، ارتقاء رضایتمندی پرسنل عملیاتی و کاهش آلودگی صوتی کارگاه گردیده است.
مدیر منطقه ۸ عملیات گاز ایران خاطرنشان کرد: این خودرو به نحوی طراحی شده است که به صورت خودکفا بتواند ملزومات عملیاتی شامل تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز عملیات و همچنین امکانات مورد نیاز پرسنل را در خارج از شهر‌ها فراهم نماید، این مجموعه مجهز به امکانات رفاهی، اقامتی در شرایط جوی بسیار بد بوده و دارای تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و همچنین کمک‌های اولیه اضطراری و سایر وسایل مورد نیاز نیز می‌باشد و در کوتاه مدت نیز از کانتینر این خودرو می‌توان بعنوان اسکان موقت استفاده نمود.
بایبوردی تصریح کرد: دستگاه کارگاه سیار عملیاتی روی یک کامیون بنز ۱۹۲۹ که با همکاری نمایندگی شرکت سازنده جهت ایجاد امکان تردد در جاده‌های صعب العبور به صورت دو دفرانسیل و کمک دار تغییر وضعیت داده شده تعبیه گردیده با این حال در صورت ایجاد هر گونه مشکل برای کامیون حامل به راحتی از روی آن باز شده و قابل انتقال با ماشین آلات دیگر مانند کامیون یا حتی هلیکوپ‌تر نیز می‌باشد ضمناً، این دستگاه منحصر به فرد بوده و مشابه خارجی و داخلی ندارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز