خبرگزاری کار ایران

محققین نمونه موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۴۲

در این مراسم پژوهشگران بر‌تر موسسه خشنود علیزاده و صابر گلگاری و مقصود حسن‌پور حسنی، ایرج اسکندری، یوسف انصاری، یداله فرایدی، رضا رضایی و اسماعیل زادحسن تجلیل شدند.

ایلنا: با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ونماینده مردم شهرستانهای مراغه وعجب شیر، از محققین نمونه موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی دواتگری نماینده مردم شهرستان‌های مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با تاکید بر اهمیت حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی موسسه و استفاده از فرصتهای بین‌المللی به وجود آمده در سال‌های اخیر برای گسترش هر چه بیشتر موسسه، آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های موسسه اعلام داشت.
عبدالعلی غفاری رییس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور نیز در سخنانی به اهمیت و نقش ارزنده تحقیقات کشاورزی دیم و یافته‌های تحقیقاتی موسسه در تامین امنیت غذایی کشور اشاره کرد و از محققین و کارکنان موسسه به خاطر تلاش‌هایشان قدردانی نمود.
در این مراسم از پژوهشگران بر‌تر موسسه خشنود علیزاده و صابر گلگاری و مقصود حسن‌پور حسنی، ایرج اسکندری، یوسف انصاری، یداله فرایدی، رضا رضایی و اسماعیل زادحسن با اهدای هدیه و لوح یادبود تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز