خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ویژه میانه:

در دهه فجر امسال باید حماسه‌ساز شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۴

همه باید تلاش کنیم و اجازه ندهیم دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به دست عده‌ای ستیزه‌جو از داخل و خارج مورد هجمه‌های مختلف قرار گیرد.

ایلنا: فرماندارشهرستان ویژه میانه بر برگزاری پرشکوه‌تر ایام الله دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی خلفاپور با اشاره به وضعیت خاص سیاسی کشور و مباحثبین المللی موجود گفت: در دهه فجر امسال باید حماسه ساز شویم.
وی در مورد دهه فجر امسال خواستار ارائه برنامه‌هایی حماسی از سوی دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و سپاه ناحیه شد در راستای بصیرت دهی به مردم از جمله جوانان شد و افزود: همه باید تلاش کنیم و اجازه ندهیم دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به دست عده‌ای ستیزه‌جو از داخل و خارج مورد هجمه‌های مختلف قرار گیرد.
خلفاپور همچنین با بیان حساسیت ۹ دی در راستای دفاع از ارزش‌ها ی انقلاب بر بزرگداشت این روز حماسی تاکید کرد و خواستار توجه به مؤلفه‌های شکل‌گیری ۹دی که یکی از موضوعات اصلی‌ است شد و گفت: مردم همیشه بصیر ایران با حضور در حماسه ۹ دی ثابت کردند که رهرو همیشگی خط ولایت و دنباله رو مکتب سرخ عاشورای حسینی بوده و هستند.
وی با تاکید براینکه حماسه ۹ دی باید حفظ شده و در تاریخ نظام اسلامی ایران ماندگارشود افزود: برای حفظ حماسه ۹ دی، باید همه ساله این اقدام خودجوش مردمی مورد تمجید و تقدیر قرار گرفته و این روز به صورت باشکوه گرامی داشته شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز