خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز از کارگران خدمات شهری این نهاد قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۰۲

این اقدام به دنبال تلاش شبانه در برف روبی و نمک پاشی در سطح خیابان‌های تبریز انجام شد.

ایلنا: شهردار تبریز در پیامی ویژه خطاب به کارگران، مدیران و اکیپ‌های خدمات شهری شهرداری، از تلاش این اکیپ‌ها در برف روبی و نمک پاشی شبانه و خدمات رسانی گسترده به شهر و شهروندان قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با قدردانی از تلاش‌های ایثارگونه اکیپ‌های خدماتی و امدادی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه در برف روبی، نمک پاشی و گره گشایی از معابر و خیابان‌های شهر گفت: سنگینی و شدت بارش شبانه تبریز که از شامگاه دوشنبه آغاز و در ساعات اولیه زمینه ساز بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود خوشبختانه با اقدام ضربتی و به موقع گروه‌ها و اکیپ‌های خدماتی و اجرایی شهرداری در تمامی مناطق شهری و در کمترین زمان ممکن باعثرفع گره‌های ترافیکی و جلوگیری از بروز مشکلات دیگر برای شهروندان شد.
وی در این پیام تصریح کرد: این حضور به موقع و اقدام مسوولانه، نشان از دغدغه و دلسوزی کارگران و مدیران خدوم شهرداری تبریز و تعهد صادقانه آنان در قبال همشهریان خود دارد.
شهردار تبریز در عین حال گفت: اگرچه بارش سنگین برف در شامگاه دیروز نگرانی‌هایی را در بین شهروندان به وجود آورده بود با این حال تلاش خادمین مردم در شهرداری و اقدام به موقع آنان در برف روبی و نمک پاشی آرامش را به شهر و میان شهروندان بازگرداند.
وی از آماده باش کامل این اکیپ‌ها و تداوم خدمات رسانی در طول روز و شامگاه امروز خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز