خبرگزاری کار ایران

طرح ملی استقرار نظام جامع مالی و اداری و قیمت تمام شده در آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با موفقیت اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۹۳

در مراسمی با حضور مدیرعامل و شورای معاونین ومدیرکل دفتر امور مجامع، بودجه و نظارت مالی شرکت مدیریت منابع آب ایران از عوامل دست اندرکار استقرار این طرح قدردانی شد.

ایلنا: طرح ملی استقرار نظام جامع مالی و اداری و سامانه حسابداری قیمت تمام شده در راستای تحقق سیاستهای جدید شرکت مادرتخصصی با موفقیت در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی اجرا شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ارسلان هاشمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: این طرح از اواخر سال ۹۱ با هدف اطلاع رسانی و ارائه گزارش‌های مالی، تفکیک هزینه‌های مربوطه از هزینه‌های اداری، مالی و توزیع و فروش و تخضیص سیستماتیک آن به محصولات و خدمات از طریق شناسایی و ارزیابی عملکرد مالی از فعالیتهای تولیدی به اجرا در آمده است و منجر به استحصال بهای تمام شده آب، انتقال آب، برق، خدمات کار‌شناسی و نظارت به تفکیک سد‌ها و شبکه‌ها و امور و ادارات شهرستان‌ها در هر نقطه از انشعابات شده است.
در همین راستا، در مراسمی با حضور مدیرعامل و شورای معاونین ومدیرکل دفتر امور مجامع، بودجه و نظارت مالی شرکت مدیریت منابع آب ایران از عوامل دست اندرکار استقرار این طرح قدردانی شد.
لازم به ذکر است علاوه بر سامانه‌های یاد شده، سامانه حقوق و مزایا، سامانه تدارکات، سامانه خزانه داری، سامانه دارایی ثابت و سامانه مدیریت منابع انسانی نیز در این شرکت، با موفقیت در حال بهره برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز