خبرگزاری کار ایران

فینال رقابتهای شطرنج قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی در تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۲

استاد بزرگ احسان قائم مقامی و اصغر گلی‌زاده در دور اول به برتری رسیدند.

ایلنا: با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی فینال رقابتهای شطرنج قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی در تبریز آغاز شد.
به گزارش ایلنا در این رقابت‌ها که حکم انتخابی ۶ مرد بر‌تر تیم را دارد و ۳۶ مهره بدست بر‌تر کشور با هم در این رقابت‌ها مبارزه خواهند کرد.
در پایان دور اول استاد بزرگ احسان قائم مقامی و اصغر گلی‌زاده برابر رقبای خود به برتری رسیدند و در در صدر جدول جای گرفتند.
در دور اول احسان قائم مقامی یک بر صفر وحید خالصی را برد، اصغر گلی‌زاده یک بر صفر محمد حسین شمس را شکست داد و پوریا درینی یک بر صفر محسن وقار از پیش روی برداشت.
احسان قائم مقامی، اصغر گلی‌زاده، پوریا درینی، همایون توفیقی و سید جواد علوی در رده‌های اول تا پنجم هستند.
در این رقابت‌ها استاد بزرگ احسان قائم مقامی، مرتضی محجوب، سیدجواد علوی مقدم، مرتضی دربان، امید نوروزی، امین نصری، مهدی مهدوی راد، محمد امین طباطبائی، بردیا گله داری، همایون توفیقی، امیررضا پوررمضانعلی، شاهین ساده، سید خلیل موسوی، محسن وقار، علی فقیرنواز، فرشید آزاد بخش، نیما حسین‌زاده، اصغر گلی‌زاده، افشین مقدمیان، سهیل اثنی عشری، مرصاد خدا‌شناس، رستم بهمردی، مصطفی سخایی، وحید خالصی، ابراهیم احمدی نیا، پویا ایدنی، مهدی حسینی‌پور، پوریا درینی، شاهین لرپری زنگنه، محمدرضا پورعراقیان، محمد حسین شمسی، احمد عسگری‌زاده، عبداله نادری، محمدرضا اصغر‌زاده، رضا قنبرزاده و مسعود مصدق‌پور با هم در تبریز رقابت می‌کنند.
این رقابت‌ها در ۱۱ دور به روش سوییسی از ششم الی چهارده آذر ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز