خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتسال کشور؛

تثبیت صدرنشینی دبیری / برتری تبریز در جدال شهرداری‌ها، باخت هلال احمر مقابل حفاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۲۸

در مهم‌ترین دیدار تیم فوتسال صدرنشین دبیری می‌ه‌مان زمزم اصفهان بود که در پایان توانست با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و با ۲۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

ایلنا: تیم فوتسال دبیری در پایان هفته یازدهم لیگ بر‌تر توانست جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.
به گزارش ایلنا هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتسال با برگزاری ۶ دیدار به صورت همزمان آغاز شد. در مهم‌ترین دیدار تیم فوتسال صدرنشین دبیری می‌ه‌مان زمزم اصفهان بود که در پایان توانست با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و با ۲۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. زمزم هم دومین شکست خود را با مربیگری حسین افضلی تجربه کرد. این تیم ۵ امتیازی باقی ماند.
در دیگر دیدار گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل راه ساری به برتری رسید و همچنان در اختلاف ۳ امتیازی نسبت به دبیری در رده دوم باقی ماند. اصفهانی‌ها با این برد ۲۷ امتیازی شدند.
شرکت حفاری در این هفته مقابل هلال احمر تبریز با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و با ۲۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
تیم فوتسال ماهان تندیس که به تازگی تغییر و تحولاتی در کادر فنی خود به وجود آورده و محسن حسن‌زاده به این تیم بازگشته مقابل میثاق تهران شکست خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز