خبرگزاری کار ایران

حذف کارکنان ادارات میانه از تدریس در دانشگاه‌ها سبب جذب ۱۸۰ حق التدریس شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۹

افزایش سطح علمی دانشگاه‌ها مهم‌ترین اصل در آموزش عالی است. / تصمیمات دانشگاه‌ها باید با مشورت گرفته شده و از تفکر جمعی برای اداره دانشگاههااستفاده شود.

ایلنا: فرماندار میانه گفت: مهم‌ترین اصل در حوزه آموزش علمی افزایش سطح علمی دانشگاه هاست.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی خلفاپور در جلسه شورای آموزش عالی شهرستان افزود: توجه به رشته‌هایی که جوابگوی حوزه صنعت شهرستان باشد باید در اولویت باشد.
وی با تأکید بر اینکه تصمیمات شورای آموزش عالی باید در جمع مسوولین عالی شهرستان و نمایندگان گرفته شود اظهار داشت: هیچ توجیهی قابل قبول نیست مگر اینکه هیات علمی یا دانشگاه‌ها برای درسی نیاز به مجوزهای ویژه یا تخصص ویژه داشته باشندکه در این صورت هم باید به اعضای شورای آموزش عالی اطلاع رسانی شود.
خلفاپورشورای آموزش عالی را نوعی پشتیبانی برای روسای دانشگاه عنوان کرد و گفت: تصمیمات دانشگاه‌ها باید با مشورت گرفته شده و از تفکر جمعی برای اداره دانشگاه ها استفاده شود.
فرماندار میانه حذف کارکنان ادارات از تدریس در دانشگاه‌ها را سبب جذب ۱۸۰ حق التدریس شد افزود: از افراد شاغل آن هم در صورت نیاز با تصویب شورامی توانند استفاده کنند زیرا سطح علمی دانشگاه‌ها مهم‌ترین اصل در راه تعالی آموزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز