خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

شهروندان تبریزی پیشنهادات خود در اداره و توسعه شهر را به شهرداری منتقل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۲

پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان و کار‌شناسان در کنار دیدگاه‌های راهبردی اعضای شورای اسلامی شهر خواهد توانست علاوه بر بسترسازی برای تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی در حوزه مدیریت شهری، زمینه را برای تحقق شهر توسعه یافته بر اساس خواست عموم مردم فراهم نماید.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز خواستار مشارکت فکری و عملی شهروندان و عموم کار‌شناسان مسایل شهری در اداره بهتر شهر با ارایه و انتقال نظرات و پیشنهادات خود به شهرداری شد.
به گزارش ایلنا، حسین اکبری در حاشیه ملاقات و دیدار عمومی هفتگی خود با جمعی از شهروندان تبریزی، همکاری و مشارکت عمومی شهروندان را زمینه ساز برنامه ریزی، تصمیم سازی و تدیون سیاست‌های راهبردی در حوزه مدیریت شهری، مبتنی بر خواست و نیاز آنان ارزیابی و خاطرنشان کرد: اداره بهتر شهر و نیز پاسخگویی عملی به خواست‌ها و نیازهای شهروندان جز از راه طریق جلب مشارکت عمومی شهروندان و در کنار آن استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات آنان در اداره بهتر شهر امکان پذیر نیست و مدیریت شهری تبریز توجه و نگاه ویژه‌ای به این امر دارد.
سرپرست شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به اینکه طی ماه‌های آینده، شهرداری تبریز نسبت به تدوین لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری اقدام عملی خواهد کرد از عموم شهروندان و کار‌شناسان مسایل شهری خواست با ارایه پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص نیاز‌ها و اولویت‌های شهر تبریز زمینه را برای تدوین لایحه بودجه مبتنی بر خواست مردم فراهم کنند.
اکبری افزود: پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان و کار‌شناسان در کنار دیدگاه‌های راهبردی اعضای شورای اسلامی شهر خواهد توانست علاوه بر بسترسازی برای تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی در حوزه مدیریت شهری، زمینه را برای تحقق شهر توسعه یافته بر اساس خواست عموم مردم فراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز