خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان:

دو طرح کنستانتره 2 میلیون تنی فولاد در كرمان افتتاح می‌شود

استاندار کرمان گفت: با سفر رئیس جمهوز در هففته دولت دو طرح کنستانتره دو میلیون تنی فولاد با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره داری می‌رسد.

كرمان - ایلنا: استاندار کرمان گفت: با سفر رئیس جمهوز در هففته دولت دو طرح کنستانتره دو میلیون تنی فولاد با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره داری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، نجار استاندار کرمان با اعلام این خبر افزود: در هفته دولت تعداد 521 طرح عادی قریب به 400 میلیارد تومان نیز افتتاح و تعداد 65 طرح با اعتبار 171 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: در بحث پروژه های مهر ماندگار که قرار است تا پایان دولت دهم تکمیل وبه بهره برداری برسد، سهم استان کرمان 50 طرح با اعتباری معادل 7 میلیا رد تومان خواهد بود.

نجار در خصوص اجرای طرحهای جدید گفت: طرح انتقال 250 میلیون متر مکعب آب با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان از بندرعباس به کرمان جهت طرحهای صنعتی منجمله گل گهر سیرجان در دست بررسی است.

وی افزود: همچنین طرح انتقال 150 میلیون متر مکعب آب شرب از حوزه چهار محال بختیاری به کرمان در دستور کار است که با اجرایی شدن طرح 1 میلیون متر مکعب آب شرب صرفه جویی می شود.

نجار گفت: همچنین طرح مطالعاتی انتقال اب از تاجکستان در مجلس مطرح و در این خصوص مبلغ 50 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه فاضلب وآبهای زیر سطح در شهر کرمان چند سال قبل با هزینه 43 میلیارد تومان شروع و در حال انجام است.

به لحاظ بالا آمدن آبهای سطحی در شهر، منازل و آثار تاریخی ومذهبی مورد آسیبهای جدی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز