خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی:

برخی نمایندگان مروج خشونت در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۱

آنچه از مجموع برخی مخالفت‌ها درک می‌شود تبلیغ و ترویج نوعی خشونت و عصبانیت درجامعه است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:به این نتیجه رسیدیم که افشاگری رفتارهای غیرقانونی نماینده افراطی به ترویج بیشتر بی‌اخلاقی در برابر دوربین‌های تلویزیونی می‌انجامد لذا تصمیم گرفتیم دراین زمینه سکوت کنیم.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سخنان برخی نمایندگان مجلس در جلسات بررسی صلاحیت وزرا گفت: آنچه از مجموع برخی مخالفت‌ها درک می‌شود تبلیغ و ترویج نوعی خشونت و عصبانیت درجامعه است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه بهتر بود نمایندگان اخلاق رارعایت می‌کردند، ادامه داد: مردم نیز در صحبت‌های خود با نمایندگان، به برخی مخالفت‌های نمایندگان افراطی با وزرای پیشنهادی اعتراض کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود اعضای کمیته تحقیق غائله قم نسبت به رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی نماینده‌ای که بیشترین اعتراضات را نسبت به وزرا داشت و درعین حال دخالت وی در حمله به رئیس مجلس در روز 22 بهمن سال گذشته نیزمحرز شده است، اعتراض می‌کردند تصریح کرد: بنا داشتیم تا چنین کاری انجام دهیم اما به این نتیجه رسیدیم که افشاگری رفتارهای غیرقانونی این نماینده افراطی به ترویج بیشتر بی‌اخلاقی در برابر دوربین‌های تلویزیونی می‌انجامد لذا تصمیم گرفتیم دراین زمینه سکوت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز