خبرگزاری کار ایران

با حکم ربیعی:

انتصاب سرپرست جدید تأمین اجتماعی/ مرتضوی رفت

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۵

چکیده: «صمدالله فیروزی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد./ سعید مرتضوی نیز پس از این انتصاب در جلسه هیأت مدیره صندوق تأمین اجتماعی حاضر و از همکاران خود در هیأت مدیره سازمان خداحافظی کرد.»

صمدالله فیروزی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، فیروزی هم اکنون عضو هیأت مدیره صندوق تأمین اجتماعی بوده و بیش از این نیز به عنوان معاون فنی و درآمد این صندوق فعالیت می‌کرد.

در حکم علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به صمدالله فیروزی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و باعنایت به اصلاحیه ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری و اختیارات قانونی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر انتصاب سرپرست صندوق تأمین اجتماعی به موجب این حکم تا تعیین مدیرعامل به عنوان سرپرست صندوق تأمین اجتماعی تعیین می‌شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.

سعید مرتضوی نیز پس از این انتصاب در جلسه هیأت مدیره صندوق تأمین اجتماعی حاضر و به تشریح وضعیت این صندوق در اصول مطالبات و پرداخت بدهی‌های طرف قرارداد پرداخت.

وی در این جلسه از همکاران خود در هیأت مدیره سازمان خداحافظی و پایان کار خود را در تاریخ 27/5/92 در سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.

صمداله فیروزی دارای فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی بوده و پبش از این سرپرستی معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، سرپرست معاونت سیاست‌گذاری و برنامه ریزی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، عضو شورای عالی کار، عضو کمیسیون فرعی اجتماعی دولت، عضو ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها و... را در پرونده کاری خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز