خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور:

انتخاب ربیعی نشانه درك روحانی از مشكلات كارگران است

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۶۳

چکیده: «امروز در وزارت کار به حضور فردی نیاز داریم که درد بی‌حقوقی و دغدغه تولید را همزمان و بطور مساوی درک کند./ حضور آقای ربیعی در ترکیب کابینه نشان می‌دهد که رئیس جمهور به نگرانی جامعه کارگری نیز توجه کرده است.»

رئیس هیات مدیره کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور بابیان اینکه علی ربیعی بهترین گزینه برای تصدی وزارت تعاون کار ور فاه اجتماعی است، از نمایندگان مجلس خواست تا باری مثبت خود به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور، به بهبود فضای نامساعد کسب و کار کمک کنند.

«اولیا علی بیگی» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: سوابق کاری وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که وی می‌تواند بازار نامساعد کار کشور را سامان ببخشد.
وی بابیان اینکه آقای ربیعی به واسطه داشتن سابقه کارگری و هم به واسطه تجربه کار مدیریتی با مشکلات تولید آشناست گفت: امروز در وزارت کار به حضور فردی نیاز داریم که درد بی‌حقوقی و دغدغه تولید را همزمان و بطور مساوی درک کند.
این مقام صنفی کارگری تصریح کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه چند منظوره و استراتژیک است که عملکرد آن با وضعیت به سامان بازار کار و حمایت‌های اجتماعی هم خوانی کامل دارد.
علی بیگی بابیان اینکه در ترکیب کابینه یازدهم چهره‌های متعددی با تفکرهای مختلف اقتصادی کارفرمایی، بازرگانی، تولید گرا حضور دارند، حضور آقای ربیعی در ترکیب کابینه نشان می‌دهد که رئیس جمهور به نگرانی جامعه کارگری نیز توجه کرده است.
وی افزود: امیدواریم که نمایندگان مجلس با حمایت قاطع خود از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نشان دهند که مانند رئیس جمهور به دغدغه‌های کارگران نیز توجه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز