خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در زنجان هشدار داد:

تهدید اشتغال ۲۸۰۰ کارگر «ایران‌ترانسفو» به دلیل بدحسابی وزارت نیرو

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۰

چکیده: «میزان طلب کارخانه ایران ترانسفو از وزارت نیرور بیش از ۸۰ میلیارد تومان عنوان شده است./ چنانچه وزارت نیرو همچنان بر پرداخت نکردن معوقات مالی خود به کارخانه ایران ترانسفو پافشاری کند در آینده‌ای نزدیک این واحد تولیدی در موقعیت ورشکستگی کامل قرار خواهد گرفت.»

یک فعال کارگری در زنجان نسبت به عواقب پرداخت نشدن بدهی‌های کارخانه «ایران ترانسفو» توسط وزارت نیرو هشدار داد: مشكلات مالی که امنیت شغلی ۲۸۰۰ کارگر شاغل در این کارخانه را تهدید می‌کند.

«مرتضی ریحانیان» دبیر خانه كارگر زنجان، میزان طلب کارخانه ایران ترانسفو از وزارت نیرور را بیش از ۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و درباره تبعات این بدحسابی به ایلنا گفت: بدهی‌های وزارت نیرو به شرکت ایران ترانسفو، این واحد تولید کننده ترانس‌های برق را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

او افزود: چنانچه وزارت نیرو همچنان بر پرداخت نکردن معوقات مالی خود به کارخانه ایران ترانسفو پافشاری کند در آینده‌ای نزدیک این واحد تولیدی در موقعیت ورشکستگی کامل قرار خواهد گرفت.

ریحانیان با بیان اینکه این واحد با وجود همه مشکلات مالی در تلاش است به تولید محصولات خود ادامه دهد، افزود: عمده تولیدات این کارخانه با سفارش وزارت نیرو انجام می‌شود. در این شرایط اگر مسئولان این کارخانه نتوانند به موقع مطالبات خود را از وزارت نیرو دریافت کنند، کارخانه تعطیل و کارگرانش بیکار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز