خبرگزاری کار ایران

تعویق ۲ ماه حقوق كارگران سولفات سدیم صفائیه

asdasd

دلایل عدم پرداخت حقوق کارگران به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و چند برابر شدن هزینه سوخت و عدم پرداخت تسهیلات بانکی به این واحد بر می‌گردد.

 ۲ ماه حقوق كارگران كارخانه سولفات سدیم صفائیه گلشن طبس، به تعویق افتاده است.

غلامرضا محمدی، دبیر خانه كارگر طبس با اعلام این خبر در مورد معوقات حقوقی ۳۵ کارگر این کارخانه به ایلنا گفت: طی شش ماه گذشته معوقات حقوقی کارگران این واحد تولیدی بیش از ۵ ماه به تعویق افتاده بود، که با پی گیری کارگران مقرر شد کارگران برای دریافت مطالبات خود هر ماه دو برج حقوق دریافت کنند كه اكنون با شدت گرفتن مشكلات مكالی این طرح متوقف شده است.

این فعال كارگری معوقات کنونی کارگران را در حال حاضر دو ماه عنوان کرد و اظهار داشت: دلایل عدم پرداخت حقوق کارگران به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و چند برابر شدن هزینه سوخت و عدم پرداخت یارانه بخش تولید و تسهیلات بانکی به این واحد بر می‌گردد.

این فعال کارگری در خصوص سایر مشکلات این کارخانه اضافه کرد: این کارخانه با هزینه گزافی اقدام به خرید سوخت بعد از هدفمندی یارانه‌ها کرده بود و اکنون با مشکل مالی مواجه شده و امروز هم عدم پرداخت بدهی‌های مالی یکی از شرکت‌های مس سر چشمه به کارخانه سولفات سدیم نیز یکی دیگر از دلایل کسری بودجه این شرکت است.

محمدی در این زمینه افزود: باتوجه به اینکه ماده سولفات سدیم ماده کمیاب و دارای ماندگاری بسیار کم است و نیار به آبیاری دارد از این رو در صورت کاهش خریداران، این محصول در انبار‌ها مانده و فاسد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز