خبرگزاری کار ایران

حسن برزیده:

تصاحب خانه‌سینما نهایت بی‌غیرتی است

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۶۱

حسن برزیده معتقد است که خانه‌سینما یک هیات مدیره و یک اساسنامه قانونی دارد و باید به آن عمل شود.

ایلنا: حسن برزیده که در جمع تجمع‌کنندگان درمقابل خانه‌سینما سخن می‌گفت؛ با ابراز تاسف از وضعیت امروز خانه‌سینما گفت: خانه‌سینما یک هیات مدیره و اساسنامه دارد که کاملا قانونی است و ملاک عمل ما نیز قانونی است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا وی با اشاره به پیشنهاد جمال شورجه گفت: متاسفانه در طی این مدت طرف مقابل و مذاکره کننده تمامی مصوبات و حرف‌های خودشان را که تصویب شده بود، زیر پا گذاشتند و زیر حرف‌های خود زدند. به همین دلیل ما دیگر به حرف‌های آنها اعتماد نداریم و اگر نمی‌خواهند اتفاق بدتری بیفتد باید اجازه فعالیت به خانه‌سینما را بدهند.

برزیده افزود: من؛ خانه‌سینما را مانند خانه خودم می‌دانم و حتی اگر جانم نیز برود نمی‌گذارم خانه‌سینما را بگیرند زیرا گرفتن خانه‌سینما مانند این است که ما در منزل درکنار همسر و فرزند خود نشسته باشیم و ناگهان گروهی وارد شوند و خانه ما را بگیرند.

برزیده افزود: این نهایت بی‌غیرتی است که ما اجازه دهیم برخی افراد بیایند و رئیس خانه‌سینما بشوند. خانه‌سینما یک خانه کاملا غیردولتی است و باید اینگونه نیز بماند.

فرهاد توحیدی در ادامه سخنان برزیده گفت: اگر جمال شورجه جهت رفع این تشنج و رفع این درگیری پیشنهاد خود را مکتوب کند و بپذیرد که تیم آقای شمقدری خانه‌سینما را نمی‌گیرند تا کارها به صورت قانونی انجام شود، ما این پیشنهاد را می‌پذیریم.

با این وجود، این پیشنهاد توحیدی مورد موافقت تجمع‌کنندگان در مقابل خانه‌سینما قرار نگرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز