خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس:

۸۲ هزار نفر از کارگران فولاد سه ماه حقوق دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۲۸

چكیده: «این برای ما خیلی بد است که حقوق کارگران فولاد که به بیش از ۸۲ هزار نفر می رسند ۳ ماه است که پرداخت نشده در حالی که ما امروز در مورد قانون نظام صنفی که خیلی از موضوعاتش مشخص است صحبت می کنیم.»

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذكری با انتقاد از نحوه عملکرد نظارتی مجلس گفت: کارگران فولاد سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، «کمال علی پور خنکداری» در تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: جای تاسف است که نمایندگان اولویت‌ها را در نظر نمی‌گیرند و به جای اینکه کارها را بر اساس اولویت بندی انجام دهند دچار روزمرگی شده‌اند.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس افزود: این برای ما خیلی بد است که حقوق کارگران فولاد که به بیش از ۸۲ هزار نفر می رسند ۳ ماه است که پرداخت نشده در حالی که ما امروز در مورد قانون نظام صنفی که خیلی از موضوعاتش مشخص است صحبت می کنیم. به واقع با چه کسی باید به تعویق افتادن حقوق کارکنان فولاد را مطرح کرد تا راه حلی برای آن بیاندیشند.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، گفت: مکاتباتی که با رئیس جمهور، معاون اول وی و وزرای اقتصاد و صنعت و معدن انجام شده نیز نتیجه نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز