خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

دولت جدید وارث مشكلات فراوان در عرصه سیاسی و اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۹۶

دولت جدید وارث مشكلات داخلی و خارجی فراوان به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی است و مردم باید با وقوف كامل نسبت به حجم مشكلات به جای مانده، با سعه صدر دولت یازدهم را برای حل تدریجی مشكلات همراهی و همیاری كنند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدارهای جداگانه جمعی از مدیران اجرایی دولت‌های سازندگی و اصلاحات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استان‌های اصفهان، زنجان، آذربایجان شرقی و رئیس كمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تشریح شرایط سخت اقتصادی، سیاسی كشور در پایان دوره دولت‌های نهم و دهم گفت: دولت جدید وارث مشكلات داخلی و خارجی فراوان به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی است و مردم باید با وقوف كامل نسبت به حجم مشكلات به جای مانده، با سعه صدر دولت یازدهم را برای حل تدریجی مشكلات همراهی و همیاری كنند.

به گزارش ایلنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و انتخابشان را بسیار معنادار و حاكی از درك بالای مردم حتی در مناطق روستایی نسبت به واقعیت‌های جامعه و مخالفت با شعارزدگی، انحصارگرایی، قانون‌گریزی و بی‌برنامگی‌ها و مشكلات دانست.

ایشان ابراز امیدواری كرد در سایه تدبیر و عقلانیت در دوره جدید اجرایی كشور، علاوه بر جبران تدریجی اشتباهات گذشته، كشور در عرصه داخلی به مسیر درست و عقلانی برگردد و در سیاست خارجی با تعامل و تفاهم سازنده با دنیا هم آثار تحریم‌های ظالمانه تحمیلی را خنثی و هم تهدیدها به فرصت تبدیل شود و جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در دنیا احیا گردد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تأكید بر اینكه تحول فكری ایجاد شده در جامعه را باید به تحول عملی و اجرایی تبدیل و اصلاحات لازم در كشور را به تدریج جامه عمل بپوشانیم، گفت: تحقق این مهم مستلزم تشكیل دولت فراجناحی و كمك همه مسئولان دلسوز و مجرب كشور و همراهی و همیاری كامل مردم با دولت جدید است.

در هر یك از این برنامه‌ها مدیران اجرایی سابق و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دغدغه‌‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل كشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی بیان داشتند و خواستار رهنمودهای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز