خبرگزاری کار ایران

شب گذشته در خیابان‌های قم اتفاق افتاد؛

شادی مردم قم از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۰

مردم قم روبان بنفش و عکس‌هایی از حسن روحانی، رهبر انقلاب، آیت الله هاشمی و... به دست داشتند/مردم ضمن تبریک به یکدیگر به دلیل پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات، می‌گفتند، "این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی".

ایلنا: مردم قم شب گذشته(25 خرداد) و در پی اعلام نتایج انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و اعلام پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، تا نیمه‌های شب در خیابان‌ها به شادی و خوشحالی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، شب گذشته شور و حالی عجیب شهر قم و مردم این شهر را فرا گرفته بود به گونه‌ای که در اکثر قریب به اتفاق خیابان‌های مرکز شهر و برخی از میادین مهم، اقشار مختلف مردمی دیده می‌شدند. آنها ضمن ابراز خوشحالی وصف ناپذیر، شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور منتخب ملت ایرات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی سر می‌دادند.

خیابان‌های بلوار محمد امین(ص)، خیابان ساحلی، خیابان صفائیه، خیابان صفاشهر، بلوار شهید صدوقی(زنبیل آباد)، بلوار شهید محمد منتظری(ره)، خیابان توحید(نیروگاه) و خیابان امام خمینی(ره)، ازجمله خیابان‌هایی بود که شب گذشته شاهد حضور پرشور مردمی بود که با بوق‌های ممتد ماشین‌ها و بلند کردن روبان‌های بنفش رنگ و عکس هایی از حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی(رئیس جمهور منتخب ملت ایران)، مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی و... به ابراز خوشحالی می‌پرداختند.

در برخی از نقاط شهر نیز شاهد تجمع پراکنده مردمی بودیم که ضمن در دست داشتن روبان‌های بنفش رنگ، عکس‌هایی از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران، مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی، با هم سرودهای "ای ایران، ای مرز پر گهر..."، "یار دبستانی من..."، "سلام بر روحانی، درود بر هاشمی"، "سلام بر روحانی، درود بر خاتمی" و... را می‌خواندند.

بسیاری از مردم قم شب گذشته به هم تبریک می‌گفتند؛ افراد پیاده، دست‌های خود را به نشانه پیروزی بالا برده و به هم شادباش می‌گفتند و مردمی هم که سوار ماشین بودند، به دلیل شلوغی خیابان‌ها و گیر کردن در ترافیک، به ماشین‌های کناری خود این پیروزی بزرگ را تبریک می‌گفتند؛ مردم قم با اشاره به پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران که با شعار دولت تدبیر و امید پا به رقابت‌های انتخاباتی گذاشته بود، می‌گفتند: "این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی".

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز