خبرگزاری کار ایران

دقایقی پس از اعلام پیروزی منتخب ریاست جمهوری آغاز شده است:

ابراز شادی مردم کاشان و آران و بیدگل از نتایج انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۹

مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در شهرها و بخش‌های مختلف با تجمع در میدان‌های شهر و حرکت دادن دسته جمعی خودروها و موتورسیکلت‌های خود و دردست داشتن تصاویر روحانی در خیابان‌ها، شادی خود را از انتخاب دکتر روحانی اعلام کردند.

ایلنا: مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل  در شهرها و بخش‌های مختلف  با تجمع در میدان‌های شهر و حرکت دادن دسته جمعی خودروها و موتورسیکلت‌های خود  و دردست داشتن تصاویر روحانی در خیابان‌ها، شادی خود را از انتخاب دکتر روحانی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دقایقی پس از اعلام پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شور و شوق زایدالوصفی در بین مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ایجاد شده است. به طوری که درحال حاضر که ساعت 24 شب،25 خرداد ماه است هنوز این شور و شوق در بین جوانان این شهرستان‌ها نمایان است.

مردم  شهرها و روستاهای کاشان و آران و بیدگل در میادین شهر  با توزیع شیرینی و شربت، انتخاب رئیس جمهور منتخب را به یکدیگر تبریک  گفتند.

مردم شریف و آگاه کاشان و آران و بیدگل  با سردادن شعارهایی حمایت خود را از روحانی اعلام  کردند.

در همین حال ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان‌های کاشان  از مردم خواسته تا از هر گونه اقدامی که موجب سوء استفاده بدخواهان می‌شود، پرهیز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز