خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

اعتراض نمایندگان كاندیداها به نحوه صدور کارت‌های ناظران وارد نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۴۹

ممكن است در مهلت قانونی برخی نامزدها افراد كمتری را به عنوان ناظر معرفی كرده باشند كه در این صورت هیچ ایرادی متوجه فرمانداری نیست.

مرتضی تمدن با بیان اینكه استانداری تهران طبق قانون برای تمامی درخواست‌هایی كه در مهلت قانونی دریافت كرده است كارت نظارت صادر كرده است، گفت: این اعتراضات با توجه به رعایت قانون وارد نیست. 

استاندار تهران با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: اخبارهایی كه در خصوص اعتراض برخی از نامزدهای ریاست جمهوری به عدم صدور كارت نظارت برای حضور نمایندگان آنها در برخی از شعب رای استان تهران شنیده می‌شود،صحت ندارد.

وی افزود: برابر قانون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانستند تا 48 ساعت قبل از انتخابات ریاست جمهوری نماینده‌های ناظر خود را به فرمانداری محل معرفی كنند.

وی با بیان اینكه براین اساس نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانستند حداكثر به اندازه نصف شعب رای، نماینده به این ستاد معرفی كنند، گفت: ممكن است در مهلت قانونی برخی نامزدها افراد كمتری را به عنوان ناظر معرفی كرده باشند كه در این صورت هیچ ایرادی متوجه فرمانداری نیست.

وی توضیح داد: به موجب قانون نامزدها می‌توانستند نمایندگان خود را برای حضور در یك تا چند حوزه اخذ رای معرفی كنند.

وی با بیان اینكه استانداری تهران طبق قانون برای تمامی درخواست‌هایی كه در مهلت قانونی دریافت كرده است كارت نظارت صادر كرده است، گفت: این اعتراضات با توجه به رعایت قانون وارد نیست.

گفتنی است:از صبح امروز تاکنون نمایندگان دو کاندیدای ریاست جمهوری (محسن رضایی و حسن روحانی) با مراجعه به فرمانداری از روند صدور کارت نمایندگان ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری در شهر تهران انتقاد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز