خبرگزاری کار ایران

پورفاطمی:

ائتلاف اصولگرایان با شکست مواجه شده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۱

رای هاشمی رای بالایی است/ هیچ فرد و گروهی در جایگاهی قرار ندارد که بخواهد برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند.

شورای نگهبان جایگاه مستقلی دارد و اگر بخواهد به این نامه‌ها توجه کند روزانه صدها نامه و امضا به شورای نگهبان ارجاع داده می شود.

حجت الاسلام پورفاطمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نامه نمایندگان مجلس به شورای نگهبان گفت: من نامه را امضا نکرده‌ام و از محتوای آن نیز خبر ندارم.

پورفاطمی در ادامه افزود: شورای نگهبان جایگاه مستقلی دارد و اگر بخواهد به این نامه ها توجهی کند روزانه صدها نامه و امضا به شورای نگهبان ارجاع داده می شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس یادآور شد: هیچ فرد و گروهی در جایگاهی قرار ندارد که بخواهد برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند.

وی در ادامه در خصوص ائتلاف میان اصول گرایان گفت: از ابتدا معلوم بود که ائتلاف در میان اصول گرایان به سر انجام نمی رسد.

پورفاطمی خاطرنشان کرد: اصول‌گرایان باید بدانند که رای هاشمی رای بسیار بالایی است و شورای نگهبان هم وظایف قانونی خود را می‌داند و هر آن کس را که طبق قانون صلاحیت داشته باشد تایید صلاحیت می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: اصول‌گرایان با آمدن احمدی نژاد و در اختیار گرفتن مجلس هشت سال به تخریب علیه هاشمی پرداختند؛ امروز دیگر این تخریب هاشمی محلی از اعراب ندارد و جواب نمی‌دهد.

وی در پایان در رابطه با این مطلب که آیا نامه را امضا کرده است یا خیر گفت‌: رای من هاشمی است چرا باید امضا کنم؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز