خبرگزاری کار ایران

یك فعال صنفی اعتراض كرد:

اتمام سهمیه بیمه كارگران ساختمانی در دومین روز ثبت‌نام

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۹

چكیده: «سازمان تامین اجتماعی در حالی بر اعمال سهیمه تاكید دارد كه به موجب قانون رفع موانع بیمه اجباری كارگران ساختمانی، اعمال سهیمه‌ها برداشته شده است.»

مسئول انجمن صنفی كارگران ساختمانی استان تهران گفت: در دومین روز كاری از آغاز مهلت ثبت نام بیمه كارگران ساختمانی، شعب تامین اجتماعی از اتمام سهمیه‌ برای كارگران تهرانی خبر می‌دهند.

محمد باقری با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: روز گذشته شعب تامین اجتماعی در غرب تهران از كارگران ساختمانی واجد شرایط برای استفاده از مزایای بیمه اجباری نام نویسی كردند و امروز نوبت شعب تامین اجتماعی در شرق تهران بود كه برای تشكیل پرونده بیمه اجباری از كارگران ساختمانی واجد شرایط نام نویسی كند.

وی بابیان اینكه در دو روز گذشته شعب تامین اجتماعی غرب و شرق تهران در كمتر از یك ساعت كاری از اتمام سهیمه‌ها خبر داده‌اند، گفت: این اقدام سازمان تامین اجتماعی با قانون رفع موانع بیمه اجباری كارگران ساختمانی مغایرت دارد.

این مقام صنفی یادآورشد: سازمان تامین اجتماعی در حالی بر اعمال سهیمه تاكید دارد كه به موجب قانون رفع موانع بیمه اجباری كارگران ساختمانی، اعمال سهیمه‌ها برداشته شده است.

به گفته باقری با این اقدام بازهم اجرای قانون بیمه اجباری كارگران ساختمانی متوقف شد.

وی بابیان اینكه این قانون در اسفند ماه سال گذشته به تایید شورای نگهبان رسید گفت: از آن زمان تاكنون سازمان تامین اجتماعی و وزارت كار حاضر به اجرای قانون نشده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز