خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر شیراز خبر داد:

تعطیلی كارخانه اخشان شیراز و بیكاری 500 كارگر

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۲۶

چكیده: «عدم پرداخت مطالبات توسط خودروسازان و بد حسابی آنها، عامل این تعطیلی‌ها آن بوده است./ کارخانه اخشان آخرین موردی است که در ادامه تعطیلی سریالی کارخانجات فارس تعطیل شده است.»

یك عضو شورای شهر شیراز با اعلام تعطیلی كارخانه تولید کمربند ایمنی خودرو «اخشان شیراز» با وجود اشتغال 500 كارگر، تعطیلی كارخانه‌ها را فاجعه‌ای برای استان فارس دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شیراز، «احمدرضا نقیب زاده» در نطق پیش از دستور خود در صحتن علنی شورای شهر شیراز، با اشاره به روند تعطیلی کارخانه‌های استان فارس در سالیان اخیر افزود: کارخانه اخشان آخرین موردی است که در ادامه تعطیلی سریالی کارخانجات فارس تعطیل شده است.

این عضو شورای شهر شیراز تعطیلی كارخانه‌ها را فاجعه‌ای نامید که نشان دهنده لزوم توجه و حمایت بیشتر از صنایع موجود است. 

وی افزود: تعطیلی کارخانه اخشان به عنوان یکی از سه کارخانه تولید کننده کمربند ایمنی در کشور با 500 نفر شاغل، نشان دهنده بحران (اقتصادی) این استان است.

نقیب زاده در پایان با بیان اینكه «عدم پرداخت مطالبات توسط خودروسازان و بد حسابی آنها، عامل این تعطیلی‌ها آن بوده است»، افزود: ادامه چنین روندی که پس از تعطیلی کارخانه های «آی تی تی» و «آزمایش» اتفاق افتاده حکایت از لزوم اتخاذ تدابیر موثر برای صیانت از فعالیت های تولیدی موجود است چرا که افزایش بیکاری از اصلی ترین پیامدهای چنین وقایعی است و مهاجرت و ناهنجاری های اجتماعی در شهر شیراز را به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز