خبرگزاری کار ایران

شمار بیکاران در فرانسه از مرز ۳ میلیون نفر گذشت

asdasd

میشل سپن وزیر کار فرانسه با تأیید اینکه احتمالا شمار بیکاران در فرانسه از آستانه سه میلیون نفر گذشته است، این آمار را نگران کننده خواند.

قرار است امروز چهارشنبه خبر افزایش شمار بیکاران در فرانسه به بیش از سه میلیون نفر رسما اعلام شود.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، این در حالی است که شاخص روحیه خانوار‌ها در فرانسه نیز در ماه اوت به ویژه به علت بدبینی بسیار شدید در مورد سطح زندگی آینده در فرانسه و افزایش بیکاری، دو واحد نسبت به ماه ژوییه کاهش یافت.

این شاخص در ماه اوت به هشتاد و پنج واحد رسید در حالی که در ماه ژوییه هشتاد و هفت واحد و در ماه ژوئن نود واحد بود که پایین‌تر از حد متوسط آن در دراز مدت است.

عقیده خانوار‌ها در مورد وضعیت مالی شخصی در آینده هم نیز یک واحد کاهش داشت.

بنا بر این گزارش، مؤسسه ملی آمار فرانسه قرار است اواخر امروز چهارشنبه آمار متقاضیان کار در این کشور را در ماه اوت منتشر کند اما طبق پیش بینی‌ها شمار بیکاران در فرانسه از آستانه خط قرمز سه میلیون بیکار فرا‌تر رفته است که حدودا معادل ده درصد جمعیت فعال در این کشور است.

می‌شل سپن وزیر کار فرانسه با تأیید اینکه احتمالا شمار بیکاران در فرانسه از آستانه سه میلیون نفر گذشته است، این آمار را نگران کننده خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز