خبرگزاری کار ایران

انگار خون به مغزم نرسید؛

حسینی: مسئولان گیتی‌پسند شرایطم را درک کنند

asdasd

من نباید این کار را می‌کردم و هر چقدر هم فشار بر روی من باشد باید خودم را کنترل می‌کردم. امیدوارم مسئولان باشگاه هم شرایط من را درک کنند.

سنگربان مورد غضب قرار گرفته تیم فوتسال گیتی‌پسند تاکید کرد که درصدد است تتا در صورت بازگشت به تیم با روحیه‌ای جدید کار کند.

حسین حسینی که پس از تعویض برابر میثاق اقدام به ترک سالن کرد به شدت از کرده خود پشیمان شده و این اتفاق را ناشی از فشارهای روانی خواند و به ایلنا گفت: باور کنید در آن لحظه انگار خون به مغزم نرسید. از اول بازی تماشاگران به من تکه‌پرانی می‌کردند و بعد از هر گل سپهر محمدی را تشویق می‌کردند که دلیلش را نمی فهمیدم. با این حال باز هم کار خودم را می کردم تا اینکه احمد اسماعیل‌پور در صحنه گل سوم میثاق دیدم اشتباه کرد و منجر به باز شدن دروازه شد. خونم به جوش آمده بود همین که به او اعتراض کردم دیدم سرمربی تیم گفت بیا بیرون!

وی در ادامه متذکر شد: این تعویض انگار یک شوک به تیم بود یا اینکه افضل می‌خواست به هر دلیل تاکتیکی جدید پیاده کند اما شدت ناراحتی من باعث شد روی نیمکت ننشینم و به رختکن بروم و سالن را ترک کنم که کار درستی نبود.

حسینی که تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات گیتی‌پسند منع شده، به شدت ابراز پشیمانی می‌کند و می‌گوید: وقتی به کار خودم فکر می‌کنم ناراحت می‌شوم. من نباید این کار را می‌کردم و هر چقدر هم فشار بر روی من باشد باید خودم را کنترل می‌کردم. امیدوارم مسئولان باشگاه هم شرایط من را درک کنند.

سنگربان شماره یک گیتی‌پسند با بیان اینکه در بازی با میثاق بازیکنان تیم ما سرحال نبودند، اظهارکرد: شاید این بدشانسی گلر باشد که فشار بد بازی کردن تیم بر روی دوش او می‌افتد اما واقعیت این بود که کل تیم ما در برابر میثاق بد کار کرد. ما 2 بر صفر جلو بودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازی برگشت. به نظرم خستگی ملی‌پوشان ما که دو بازی سخت برابر روسیه کرده بودند در این اتفاق بی تاثیر نبود.

حسینی ادامه داد: من احترام زیادی برای مسئولان باشگاه و خصوصا علی افضل قائل هستم و هر تصمیمی برای من بگیرند مطمئن هستم به صلاح من است. برای گیتی‌پسند در فینال آسیا گلری کرده‌ام و به این تیم تعصب دارم. اگر ناراحتی کردم فقط به خاطر همین بود و به دنبال این هستم تا در صورت بازگشت به تیم با روحیه‌ای جدید کار کنم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز