خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد مازندران:

۴۰۰ هزار پاکت هدیه کمیته امداد در مدارس مازندران توزیع شده است

کمک های اندک دانش آموزان دریای امید برای فرزندان نیازمند به ارمغان می آورد که با این کمک ها بیش از 5 هزار فارغ التحصیل خانواده تحت پوشش کمیته امداد از دانشگاه ها مدارج عالی را گذراندند.

ساری-ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: ۷۰۰ هزار پاکت هدیه برای کمک به مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۰۰ هزار پاکت هدیه در مدارس استان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، ابراهیم باغبانی صبح امروز ۵ مهر ماه ۹۱ در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها که به میزبانی دبیرستان دخترانه دخت ایران پروین ساری برگزار شد با اشاره به این مطلب که مناسبت‌های از جمله دهه کرامت، هفته دفاع مقدس و جشن عاطفه‌ها مقارن شده است اظهارداشت: در حال حاضر امنیت و آرامش ما به واسطه جوانمردی و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال برگزاری است گفت: دستگاه‌هایی از جمله صداوسیما، بسیج، معلمان، دانش آموزان، مردم خیر و خانواده‌ها باید دست به دست هم دهند تا شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران تصریح کرد: کمک‌های اندک دانش آموزان دریای امید برای فرزندان نیازمند به ارمغان می‌آورد که با این کمک‌ها بیش از ۵ هزار فارغ التحصیل خانواده تحت پوشش کمیته امداد از دانشگاه‌ها مدارج عالی را گذراندند.

باغبانی ادامه داد: ۱۰ هزار دانش آموز مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی مازندران قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ صندوق در سراسر مازندران جهت جمع آوری هدایا در نظر گرفته شده است گفت: ۷۰۰ هزار پاکت هدیه برای کمک به مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۰۰ هزار پاکت هدیه در مدارس استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران اظهارداشت: جشن عاطفه‌ها امروز ۵ مهر ماه در مدارس مازندران، روز پنج شنبه ۶ مهر ماه در میادین اصلی شهر‌ها و روز جمعه ۷ مهر ماه در مصلاهای نمازجمعه استان برگزار می‌شود.

باغبانی یادآور شد: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه به اضافه ۱۰ درصد از سوی کمیته امداد در اختیار دانش اموزان نیازمند‌‌ همان مدرسه قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مدارس غیر انتفاعی نیز به دانش آموزان مناطق محروم استان اختصاص می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز