خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی كارگران سراسر جهان به مناسبت روز جهانی كارگر

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۸

كارگران در كشورهایی مانند اندونزی، كامبوج، فیلیپین، تركیه، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و پرتغال هم‌زمان با روز جهانی كارگر به خیابان‌ها آمده و خواستار بهبود شرایط معیشتی خود شدند.

هزاران تن از كارگران هم‌زمان با روز جهانی كارگر در كشورهای مختلف جهان به خیابان آمده و خواستار افزایش دستمزد و بهبود شرایط معیشتی خود شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، كارگران كم‌درآمد در اندونزی با برگزاری راهپیمایی و تجمع از مسئولان این كشور خواستند برای بهبود شرایط كاری و ایجاد توازن بین درآمد و هزینه‌های كارگران، تدابیر جدی اتخاذ كند.

كارگران كامبوج، فیلیپین و تركیه نیز با حضور در خیابان‌ها تحت فشار قرار گرفتن این قشر از جامعه توسط صاحبان تجارت‌های بزرگ را محكوم كردند. این كارگران از به حاشیه رانده شدن نیروی انسانی به دنبال ارتقای تكنولوژی به شدت خشمگین بوده و خواستار تغییر نگاه ابزاری مسئولان به قشر كارگر شدند.

كارگران این كشورها همچنین با محكوم كردن اهمال مسئولان كه منجر به ریزش ساختمان كارخانه در بنگلاش و كشته شدن بیش از 370 كارگر شد، خواستار تدابیری برای تضمین امنیت كارگران شدند.

كشورهایی مانند انگلیس، فرانسه، ایتالیا و پرتغال نیز شاهد تجمعات گسترده كارگری بودند.

كارگران آمریكایی نیز با توجه به شرایط ویژه اقتصادی و تشدید فشار بر اقشار كم‌درآمد، برنامه‌های ویژه را برای روز جهانی كارگر سازمان‌دهی كرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز