خبرگزاری کار ایران

در سراسر جهان؛

شارپ ۱۱ هزار تن از کارکنان خود را اخراج می‌کند

asdasd

شارپ همچنین به منظور صرفه جویی تقریبا پنجاه میلیارد ینی در هزینه‌هایش در سال منتهی به ماه مارس سال ۲۰۱۳، حقوق‌ها و پاداش‌ها را کاهش خواهد داد.

رسانه‌های ژاپنی روز سه شنبه گزارش دادند شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی شارپ قصد دارد به منظور متحول کردن اوضاع مالی خود، یازده هزار تن از کارکنان خود را در سراسر جهان اخراج کند و دارایی‌ها و کارخانه‌های خود را به ارزش دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار بفروشد.

به گزارش ایلنا، کیودو نیوز با اشاره به طرح شارپ که روز دوشنبه به بانک‌های طلبکار ارائه شد، اعلام کرد این شرکت که شهرت خود را مدیون لوازم خانگی از جمله تلویزیون‌های ال سی دی است، همچنین حقوق کارکنان خود را کاهش خواهد داد.

به محض اینکه طرح جدید نهایی شود، انتظار می‌رود بانک‌ها وام‌های تازه‌ای به ارزش در مجموع سیصد و شصت میلیارد ین (چهار میلیارد و ششصد میلیون دلار) در اختیار این شرکت بحران زده قرار دهند.

کیودو اعلام کرد براساس طرح جدید، شارپ تا پایان ماه مارس سال دو هزار و چهارده، نوزده درصد از پنجاه و هفت هزار و صد و هفتاد نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج خواهد کرد.

براساس این گزارش، شارپ همچنین به منظور صرفه جویی تقریبا پنجاه میلیارد ینی در هزینه‌هایش در سال منتهی به ماه مارس سال دو هزار و سیزده، حقوق‌ها و پاداش‌ها را کاهش خواهد داد.

این گزارش در بحبوحه افزایش گمانه زنی‌ها در خصوص احتمال تزریق بیش از سیصد و هشتاد میلیون دلار نقدینگی توسط شرکت بزرگ امریکایی اینتل به شارپ منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، شارپ که قدمتی صد ساله دارد، پیش بینی کرده است در سال منتهی به ماه مارس دو هزار و سیزده، دویست و پنجاه میلیارد ین (سه میلیارد و دویست میلیون دلار) ضرر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز