خبرگزاری کار ایران

نماینده بوکان در مجلس:

هزینه لشكركشی‌های دولت از حقوق بازنشستگان تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۵

«لشکرکشی‌های انتخاباتی رئیس جمهور از بودجه نیست بلکه از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کسانی که پول دارو ندارند تامین می‌شود.»

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه برگزاری همایش روز ۲۹ فروردین از حقوق بازنشستگان، تامین اجتماعی و کسانی که پول پرداخت داروی خود را ندارند تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا «محمد قسیم عثمانی» در بررسی لایحه بودجه کل کشور در مخالفت با رد کلیات لایحه بودجه در پاسخ به صحبت‌های جعفرزاده که بیان کرد دولت از همین بودجه و برای همایش ۲۹ فروردین استفاده می‌کند، گفت: لشکرکشی‌های انتخاباتی رئیس جمهور از بودجه نیست بلکه از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کسانی که پول دارو ندارند تامین می‌شود.

وی افزود: بیش از یک میلیارد خرج انتخابات می‌کنند در حالیکه باید همه چیز در شرایط مساوی قرار بگیرد برگزاری همایش ۲۹ فروردین با شعارهای عدالت محوری دولت هم خوانی ندارد.

در این میان کوچک‌زاده و روح الله حسینیان با صدای بلند خطاب به عثمانی گفتند برگزاری همایش چه ربطی به انتخابات دارد که عثمانی در پاسخ به کوچک‌زاده بیان کرد: کوچک‌زاده هر جایی که به نفع خود باشد به سخنان مقام معظم رهبری اشاره می‌کند اما در بیان چنین حرف‌هایی تنها فریاد می‌زند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از دوستانم به من گفت که شما کاندید ریاست جمهوری می‌شوید گفتم آری. چراکه یکی از شرایط ریاست جمهوری شدن شیعه ۱۲ امامی بودن است و من بیان کردم اگر مشایی کاندید شود، خلیفه سوم را نیز می‌توان شیعه ۱۲ امامی نامید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز