خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی نانوایی‌های اصفهان خبر داد:

اجرایی نشدن افزایش مزد ۲۵ درصدی کارگران نانوایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۱۱

افزایش مزد ۲۵ درصدی کارگران واحدهای نانوایی سطح کشور هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است. قیمت نان با سال ۹۱ هنوز تغییری نکرده است. کارفرمایان می‌گویند تا هزینهٔ افزایش مزد در هزینه تولید نان محاسبه نشود و قیمت‌ها تغییر نکند مزد کارگران را بر اساس مصوبهٔ جدید شورای عالی کار پرداخت نمی‌کنند.

رئیس انجمن صنفی نانوایی‌های اصفهان از اجرایی نشدن افزایش مزد ۲۵ درصدی کارگران نانوایی‌های سطح کشور خبر داد.

علی یزدانی در این باره به ایلنا گفت: افزایش مزد ۲۵ درصدی کارگران واحدهای نانوایی سطح کشور هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: کارفرمایان واحدهای خبازی افزایش مزد ۲۵ درصدی را پذیرفته‌اند اما تا زمانی که در آنالیز هزینه تولید نان محاسبه نشود آن را پرداخت نمی‌کنند.

این فعال کارگری افزود: قیمت نان با سال ۹۱ هنوز تغییری نکرده است. کارفرمایان می‌گویند تا هزینهٔ افزایش مزد در هزینه تولید نان محاسبه نشود و قیمت‌ها تغییر نکند مزد کارگران را بر اساس مصوبهٔ جدید شورای عالی کار پرداخت نمی‌کنند.

رئیس انجمن صنفی نانوایی‌های اصفهان در پایان اظهار داشت: تا این لحظه که در نیمه دوم فروردین ماه سال ۹۲ قرار داریم مسئولان دولتی تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز