خبرگزاری کار ایران

آثار «ع. پاشایی» بلاتكلیف‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۴۷

«دانشنامه هنر ژاپن»، «دانشنامه آئین بودا»، «دیکشنری بودیسم» و «چرخ و نیلوفر»، آثار «ع. پاشایی» درباره‌ی «بودیسم» هستند که هنوز شرایط انتشار را نیافته‌اند.

ایلنا: آن دسته از آثار «ع. پاشایی»؛ نویسنده، مترجم و شرق‌شناس، که در مورد «بودیسم» هستند، شرایط انتشار پیدا نکرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، پاشایی درباره‌ی آخرین وضعیت آثارش گفت: کتاب «چرخ و نیلوفر» که گزیده‌ی متن‌های بودایی در قرن‌های مختلف است، مجوز انتشار دریافت نکرده است. چیزی که من متوجه شدم این است که ظاهرآ انتشار متون بودایی ممنوع شده است. البته آثار بودایی قبلآ در ایران منتشر شده بود و جدیدآ شرایط به این صورت شده است.
او افزود: کتاب‌های «دانشنامه هنر ژاپن» و «دانشنامه آئین بودا» هم آثار دیگری است که ناشر به دلیل مشکلات مالی توانایی انتشار آن را ندارد و همچنین به دلیل اینکه این کتاب‌ها هم مربوط به متون بودایی است،‌‌ احتمالآ همان سرنوشت «چرخ و نیلوفر» را خواهد داشت. البته چند ماهی هم هست که به دلیل دلسردی از انتشار، پیگیری خاصی از وضعیت این آثار انجام ندادم و نمی‌دانم که دقیقآ در چه وضعیتی قرار دارند.
این مترجم همچنین در خصوص اثر دیگرش هم اینگونه توضیح داد: با توجه به این شرایط، فعلآ از انتشار کتاب «دیکشنری بودیسم» منصرف شده‌ام تا ببینیم در آینده وضعیت به چه صورت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز