خبرگزاری کار ایران

راکعی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

در تامین کف خواسته‌های اصلاح طبان با کسی تعارف نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۹

در تامین کف خواسته‌های اصلاح طبان با کسی تعارف نداریم/ما قویا منتظر تصمیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شخص آقای خاتمی هستیم/هم اکنون جای قهر و کناره گیری در کار سیاسی نیست

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: حداقل انتظارات اصلاح طلبان که خاتمی بار‌ها به آن اشاره کرده است باید فراهم شود و ما در تامین کف خواسته‌های اصلاح طبان با کسی تعارف نداریم.

فاطمه راکعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: ما قویا منتظر تصمیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شخص آقای خاتمی هستیم.

وی افزود: من معتقدم در هر شرایطی سیاسیون یک کشور باید برای بهبود اوضاع تلاش کنند به ویژه اینکه هم اکنون جای قهر و کناره گیری در کار سیاسی نیست اما چنانچه شرایط به گونه‌ای پیش رود که ابتدایی‌ترین خواسته‌های اصلاح طلبان و حداقل انتظارات آن‌ها فراهم نگردد نمی‌توان انتظار شرکت فعال اصلاح طلبان در انتخابات را داشت.

راکعی با اشاره به اینکه موقعیت اصلاح طلبان در انتخابات با سایر گروه‌ها متفاوت است، گفت: متاسفانه در مقطعی برخوردهای حذفی با اصلاح طلبان شد و اتفاقات این سال‌ها نشان داد که کشور با تک صدایی نمی‌تواند اداره شود و این شرایط با وجود یک ملت آگاه و فهمیده و با پیشینه‌ای روشن نمی‌تواند استمرار پیدا کند.

وی ادامه داد: ما امیدوار بوده و هستیم که مسئولان و احزاب ریشه داری که حتی ممکن است هم فکر ما هم نباشند به این نتیجه برسند که برخوردهای حذفی با اصلاح طلبان پسندیده نیست و باید به صداهایی که ایده و نقدی دارند احترام گذاشت.

راکعی با تاکید براینکه حداقل انتظارات اصلاح طلبان که خاتمی بار‌ها به آن اشاره کرده است باید فراهم شود گفت: ما در تامین کف خواسته‌های اصلاح طبان با کسی تعارف نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز